2007-04-15

No news... is not good news. It's just no news...

Tack för kommentarerna och tipsen på förra inlägget. Nej, inget har hänt än. Och ändå var jag igång som ett jehu hela dagen igår. Städade på gården för att kanske jaga på det, men icke.
Sex verkar vara hetaste tipset. Men det är ju så förbannat knöligt! finns ingen ställning som funkar för mig när jag är såhär otymplig. För att inte tala om alla andra kroppsliga funktioner som lever sitt eget liv och gör att sex är det sista jag orkar tänka på. Kan inte nån säga att glass är en höjdare som igångsättare? kanske på grund av nån fin egenskap som kalciumet har i samband med kylan som gör att modermunnen öppnar sig och värkarna sätter igång? (jag fabulerar fritt. Ett tydligt tecken på desperation...)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha - så där kom mina spekulationer på skam...

Ja då får jag välkomna dig i ligan.
Men mina 18 dagar över tiden slår du ändå inte - och det är väl en tröst att veta att det finns alltid de som haft det värre...

Jag minns att jag läste en Vi Föräldrar innan dagen D hade närmat sig - och jag tyckte synd om en kvinna som gick 15 dagar över tiden...

Hoppas du inte tycker jag blir för detaljerad - du får väl deleta detta inlääg isåfall - men stående bakifrån mot en väggfast bänk är bra...

Niina sa...

*asg*
ingen fara med detaljerna! tips är bra :)
De sätter ju inte igång en förrän efter 21 dagar. 21!!! Om den inte kommit ut inom en vecka så kedjar jag fast mig i ett förlossningsrum och vägrar lämna tills de plockat ut ungen.

meta sa...

Ååå men kom nån gång då bebben!

Anonym sa...

Men hallå - nu har du haft värkar - enligt välunderrättad källa - nämligen bebbens mor - var är nyheterna...

*biter av naglarna på händerna, sen på fötterna, sen på grannens händer och grannens - eller nej förresten...*

Filmchock! sa...

Mäh! Blev det bara fem futtiga inlägg i din blogg? Två månader har gått sedan sist ju! Kom igen! =)

Anonym sa...

nä nu får ni lämna bebben till sitt öde ett slag och uppdatera bloggen hörrni! :) /blindis

Anonym sa...

Håller med Blindis - bebbar är det underbaraste som finns - så dela med er...